اخبار

دست و پا زدن صهیونیسم برای کشاندن جنگ غزه به ایران

صهیونیسم آدمخوار اسرائیل اینک بر سر یک دو راهی قرار گرفته است: یا باید منطقه و جهان را به آتش بکشد تا چند صباحی دوام آورد و یا رویاهای مالیخولیایی و ضد بشری خود برای تسلط بر جهان و برقراری «حکومت جهانی یهود» را به گور برد. همه‌ی شواهد حکایت از آن دارد که دیوانه‌وار در تلاش برای انجام اولی است تا شاید از دومی پرهیز کند.
با رسیدن فاجعه‌ی نسل‌کشی نوار غزه و قتل عام بیش از ۲۰۰ هزار فلسطینی اینک می‌بایست دامنه‌ی جنگ را گسترش دهد تا بتواند بهانه‌ای برای باقی ماندن در قدرت در اسرائیل داشته باشد و توسط انتخاباتی زودرس و بسیج جامعه‌ی مدنی اسرائیل جارو نشود. 

رفتار اسرائیل در هفته‌های گذشته گویای دست و پا زدن برای گسترش جنگ است: 

۱)      افزایش قتل عام دیوانه‌وار در نوار غزه با شکار هدفمند مردم بی‌دفاع و گسترش بی‌آبی و بی‌خوراکی و بیماری 

۲)      هجوم گسترده به شهرها و شهرک‌های فلسطینی در کرانه‌ی باختری رود اردن برای نابودی فلسطین و فلسطینی‌ها 

۳)      بمباران روزانه‌ی جنوب لبنان به نحوی که تاکنون ۶۰ درصد از کل مناطق مسکونی شهرهای مرزی لبنان را با خاک یکسان کرده است. 

۴)      حمله به یمن و بمباران بندر نفتی حدیده و به جای گذاشتن یک ضایعه‌ی زیست‌محیطی بی‌سابقه در دریای سرخ و خلیج عدن 

۵)      حملات پیاپی و متعدد به سوریه به بهانه‌ی حضور نیروهای حزب‌الله در آن کشور 

۶)      بازفعال کردن یکی از شاخه‌های ساخته‌ی موساد در عراق با اسم قلابی «داعش» 

اما در این میان اسرائیل می‌داند که باید به طریقی آتش جنگ را به ایران بکشاند تا مجموعه‌ی لازم برای کلید زدن جنگ بزرگ منطقه‌ای در خاورمیانه را فعال کرده باشد. به همین خاطر ماشین تبلیغاتی اسرائیل شیطان‌سازی از ایران – و نه رژیم ایران-  را آغاز کرده است تا همه‌ی توجه‌ها را به سوی کشورمان جلب و بالاخره یکی از این کارت‌های بازی شده نتیجه‌ی مورد نظر، یعنی درگیر شدن آمریکا (غرب، ناتو و کشورهای عربی) با ایران را تامین کند. 

سخنرانی آدمخوار تروریست بنیامین نتانیاهو در کنگره‌ی آمریکا و معرفی ایران به عنوان نماد «بربریت» و مجموعه آدمخواران نسل‌کش و صهیونیسم به عنوان نمود «تمدن» در این راستا بود. چند صد سگ دست‌آموز صهیونیسم در کنگره برای وی به پا خاستند و او را مورد تایید و تشویق قرار دادند. 

پس از آن در دیدار با بایدن، رئیس‌جمهور رو به زوال آمریکا، بار دیگر بر اهمیت برخورد واشنگتن با تهران تاکید کرد. همین روایت را برای کاندیدای جدید دمکرات‌ها، کاملا هریس، نیز تکرار کرد. 

در این میان ماشین جهنمی صهیونیسم با ارائه‌ی اخبار غلط به عنوان «اطلاعات جاسوسی» تلاش دارد که رهبران غرب را وادار به برخورد با ایران کند. در یک مورد با تحریک غول بیابانی معروف، دانلد ترامپ، او را به گفتن چنین حرفی کشاندند:

               «اگر آنهارئیس جمهور ترامپرا ترور کنند، که همیشه چنین احتمالی هست، امیدوارم آمریکا ایران را نابود کند، از روی زمین محو کند. اگر این اتفاق نیفتد، رهبران آمریکا بزدلبیجراتمحسوب خواهند شد!».

 

صهیونیست‌ها هم چنین با ساختن یک ویدیوی موسادی سعی کرده‌اند این طور جا بیاندازند که فلسطینی‌ها در پی انجام عملیات تروریستی در طول بازی‌های المپیک در پاریس هستند. بعد از افشاء شدن ماهیت موسادی این ویدئو به سراغ ارائه‌ی اخبار غلط به دولت فرانسه رفته‌اند تا آنها را نیز تحریک و در کنار آمریکا و خود برای بمباران ایران داشته باشند. وزیر خارجه‌ی تمامیت صهیونیستی یسرائیل کاتز روز پنج‌شنبه چهارم مرداد در نامه‌ای خطاب به همتای فرانسوی خود که در رسانه‌ها منتشر شد نوشت: 

             «افراد و گروههایی هستند که میخواهند به این مناسبتِ شاد ضربه بزنند. ارزیابیهای فعلی ما نشان میدهد که احتمال تهدیدهای بالقوه گروههای وابسته به ایران و سایر سازمانهای تروریستی علیه ورزشکاران و گردشگران اسرائیلی در طول المپیک وجود دارد».

به این ترتیب درمی‌یابیم جنون حاکم بر آدمخواران صهیونیستی تا به آتش کشیدن منطقه و جهان آرام نخواهد شد. جا دارد مردم ایران و فرهیختگان ایرانی به طور فعال با این موضوع برخورد کنند تا مبادا این همدستی آخوندیسیم و صهیونیسم کار کشورمان را به جایی بکشاند که نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان.#

_________________________________________
برای دنبال کردن برنامه های تحلیلی نویسنده به وبسایت تلویزیون دیدگاه مراجعه کنید:  www.didgah.tv 
جهت اطلاع از نظریه ی «بی نهایت گرایی» به این کتاب مراجعه کنید:
«بی نهایت گرایی: نظریه ی فلسفی برای تغییر» www.ilcpbook.com
آدرس تماس با نویسنده: korosherfani@yahoo.com
ایکس (توییتر) :@KoroshErfani

leave a reply

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

> <<

Didgah.tv

خبرهای مهم

19 آوریل 2024 5.34 ب.ظ

به این ترتیب، باید احتمال داد که زوج سرمایه داری-صهیونیسم به عنوان سرطانی در 1) فاز آخر 2) بدخیم 3) بدون درمان 4) در بدنی ضعیف وبی جان و 5 ) نزد بیماری روحیه باخته، کار بشریت، تمدن و حیات را در کره…

07 سپتامبر 2024 7.49 ب.ظ

برنامه ویژه قیام اعتراضی – (شماره 523) – کورش عرفانی 

06 سپتامبر 2024 10.02 ب.ظ

برنامه ی کاوه ی آهنگر-فشار شرایط جهانی، منطقه ای بر وخامت اوضاع داخلی ایران – 6 سپتامبر 2024 

06 سپتامبر 2024 8.29 ب.ظ

  با گذر زمان آشکار شده است که نظام اسلامی ایران را به سوی نوعی از تخریب پیش برده است که دیگر امکان بازسازی آن بدون تغییر بنیان‌ها و پایه‌ها ممکن نیست. نه هزینه‌ی چند صد میلیارد دلاری این کار…

05 سپتامبر 2024 10.41 ب.ظ

اهمیت درک اجتماعی از زندگی - دیدکاه با کورش عرفانی برنامه ی ۴۲

05 سپتامبر 2024 10.17 ب.ظ

برنامه ویژه قیام اعتراضی – (شماره 522) – کورش عرفانی 

04 سپتامبر 2024 11.08 ب.ظ

برنامه ویژه قیام اعتراضی – (شماره 521) – کورش عرفانی 

03 سپتامبر 2024 10.25 ب.ظ

برنامه ویژه قیام اعتراضی – (شماره 520) – کورش عرفانی 

02 سپتامبر 2024 11.19 ب.ظ

برنامه ویژه قیام اعتراضی – (شماره 519) – کورش عرفانی 

31 آگوست 2024 11.52 ب.ظ

برنامه ویژه قیام اعتراضی – (شماره 518) – کورش عرفانی